– პირველადი დოკუმენტების საფუძველზე კომპანიის განვლილი და მიმდინარე პერიოდის სამეურნეო ოპერაციების , გატარებების, ბუღალტრული და საგადასახადო აღტიცხვის რეგისტრების წესრიგში მოყვანის კომპლექსურ პროცედურას.
– საწარმოში არსებული პირველადი დოკუმენტაციის შერჩევა, ბუღალტრული აღრიცხვის აღდგენისათვის;
– დამკვეთთან ერთად ნაკლული საბუთების მომზადება;
– ბუღალტრული აღრიცხვის რეგისტრების შექმნა;
– აღდგენის წარმოება თანამედროვე ბუღალტრული პროგრამების საშუალებით, კანონმდებლობით დადგენილი წესებისა და ფინანსური შედეგების ფორმირების გათვალისწინებით;
– ბუღალტრულ პროგრამაში საგადასახადო სისტემის შექმნა, საგადასახადო რეგისტრების ავტომატური ფორმირებით, საქართველოს საგადასახადო კოდექსის შესაბამისად დეკლარაციების ავტომატურად შევსებისათვის;
– საგადასახადო დეკლარაციების დაზუსტება, აღდგენის პროცედურების დროს შექმნილი რეგისტრების საფუძველზე;